Tuesday 10 September 2019

Header Blog & Cover Photo Facebook

Bangun pagi tersenyum indah,
Masih diberi nikmat hidup lagi syukur Alhamdulillah ❤

Dah lama betul aku tak menulis blog. Nak sambung menulis dalam blog lama macam tak sesuai dah dengan situasi aku sekarang. Almaklumlah blog lama tu banyak merapu je. Kahkah.

So cubaan pertama aku untuk blog ni adalah mencantikkan Header. Tak sangka masih ada bakat lagi edit mengedit weh. Amacam ok ke ok? Simple je. Ok lah. Haha!

Header 1, aku buat untuk Cover Photo Facebook. Aku memang aktif kat facebook.
https://www.facebook.com/LiyanaHasan


Header 2, aku buat untuk blog baru aku ni. Kemain macam sweet-sweet je kan.

Aku edit gambar just guna smart phone je. Gambar bunga tu google. Korang boleh download application,

PicArt
PixelLab

Sangat mudah nak guna, aku suka! ❤️


#LiyanaHasan #HeaderBlog #CoverPhotoFb

No comments:

Post a Comment